مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:052024-01-10دانش

میز دانشجو| دانشگاه سما آزاد چه دانشگاهی است؟


دانشگاه سما زیر مجموعه کوچکی از دانشگاه آزاد است و فرق دانشگاه سما و آزاد در این است که دانشگاه آزاد همه رشته های گروه های امتحانی را پذیرش می کند اما دانشگاه سما اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه سما زیر مجموعه کوچکی از دانشگاه آزاد است و  فرق دانشگاه سما و آزاد در این است که دانشگاه آزاد همه رشته های گروه های امتحانی را پذیرش می کند،   دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دانشگاه های مطرح در کشور شناخته می شود که در سال های ابتدایی ورود خود به عرصه آموزش، اقدام به راه اندازی مدارس سما کرده است.

 مدارس سما از جمله مدارس غیر دولتی به شمار می روند که زیر نظر دانشگاه آزاد فعالیت می کنند و کاربرد مشخصی برای دانش آموزان دارند.

دانشگاه سما نیز با هدف ارائه خدمات آموزشی به دانشجویانی که در هر یک از رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند، دانشگاه سما یک زیر مجموعه کوچکی از دانشگاه آزاد اسلامی است و در واقع، تحت نظر سازمان دانشگاه آزاد اسلامی کشور فعالیت می کند.

دانشگاه سما دانشجویانی که در رشته های فنی و حرفه ای در مدارس سما یا در مدارس دیگر تحصیل کرده اند را پذیرش می کند و به آن ها مدرک کاردانی یا فوق دیپلم ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| دانشگاه سما آزاد چه دانشگاهی است؟

میز دانشجو| دانشگاه سما آزاد چه دانشگاهی است؟